افزایش قیمت سنگ آهن و میلگرد درچین
نوشته شده توسط : آهن پرایس

بنابر گزارشات ارسالی از سوی بازار سنگ آهن چین، به خوبی می توان دریافت که طی هفته های گذشته قیمت سنگ آهن نزولی بوده و شاهد کاهش قیمت ها در بازار بوده ایم. اما در شرایط کنونی بازار، شاهد افزایش قیمت ها در بازار سنگ آهن چین هستیم که روند قیمت ها در این بازار در چند مدت اخیر، مدت ها نزولی بود. هرچند که افزایش قیمت ها چشم گیر نبود ولی همین تغییر کوچکی که ایجاد شد می تواند به خوبی وضعیت بازار را بهبود ببخشد. قیمت ها در چند روز اخیر خلوص 62% بود که در حال حاضر حدود 3% افزایش پیدا کرده است؛ البته لازم به ذکر است که قیمت ها در هفته ی گذشته حدود 5/12 دلار کاهش یافته بود.

با وجود تمام این تفاسیر گفتنی است آخرین قیمتی که برای سنگ آهن خلوص 65% ثبت شده، حدود 3 درصد افزایش نسبت به قیمت های قبل داشته و با قیمت 90 دلار در هر تن سی اف ار به ثبت رسیده است. همچنین و خلوص 58 درصد نیز 0.8 درصد رشد داشته 39.30 دلار هر تن شده است.

نکته جالبی که در این زمینه وجود دارد و حتما باید به آن توجه داشت، افزایش قیمت میلگرد در بازار فیوچرز چین می باشد. در این بازار قیمت ها حدود 1درصد رشد داشته و با بهای 545 دلار در هر تن به ثبت و معامله رسیده است. بی شک بهبود بازار سنگ آهن چین و افزایش قیمت میلگرد در بازار فیوچرز آن، بی تاثیر در تعیین قیمت آهن آلات سایر کشور ها و بازار آهن ایران نخواهد بود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

 





:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: